Laatu luo turvallisuutta
Duell Bike-Center Oy on vuonna 1983 perustettu maahantuonti- ja tukkuliike. Myymme tuotteitamme koko Suomen kattavan jälleenmyyjäverkoston kautta (emme myy suoraan yksityishenkilöille). Olemme alamme edelläkävijä ja markkinajohtaja Suomessa.
Maahantuontivalikoimaamme kuuluvat moottoripyörien, moottorikelkkojen, mopojen ja mönkijöiden varusteet, tarvikkeet ja varaosat sekä venetarvikkeet. Olemme ottaneet talviurheilutuotteiden valikoimaamme myös Rossignolin lasketteluvarusteet."
JawaTalli toimii Duellin jälleenmyyjänänä.
Tutustu kuvastoihin alla olevan linkin kautta.
Ilmoita meille toiveesi ja tilaamme tuotteen JawaTallin kauppaan Myllykoskelle.
Lähetämme tilauksen Sinulle postitse on 1-3 päivän kuluessa, Duellin varastotilanteesta riippuen.
Voit myös noutaa tilauksesi JawaTallin kaupalta osoitteesta Pekantie 48 Myllykoski,Kouvola.
Ota yhteys: Arto Heino +358 500 655 593 artoheino@jawatalli.fi
Eila Paronen +358 40 7047 907 eilaparonen@jawatalli.fi
1. Yleiset ehdot
www.jawatalli.fi on JawaTalli Oy (2564804-9) ylläpitämä verkkokauppa. Näitä sopimusehtoja sovelletaan JawaTalli Oy:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. JawaTalli Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassaolevia ja hyväksyttyjä sopimusehtoja. JawaTalli Oy ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat force majeure -esteistä. Tällaisina esteinä pidetään ennalta-arvaamattomia seikkoja tai olosuhteita, joihin JawaTalli Oy ei ole toiminnallaan voinut vaikuttaa ja jotka eivät ole kohtuudella ratkaistavissa. JawaTalli Oy on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ensi tilassa tällaisista esteistä.
2. Asiakas
JawaTalli oy myy tuotteita ja palveluita kuluttaja- ja yritysasiakkaille. Jawatalli.fi verkkokaupassa noudatetaan kuluttajasuojalain 6. luvun etäkauppalakia. . Asiakkaan velvollisuutena on tilausta tehdessään luovuttaa sellaiset yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen, puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen tilauksen ja tilausasiakirjojen toimittamista varten. Toimitusaika-arviot annetaan JawaTallin varastotilanteen ja maahantuojien antaminen tilausaika-arvioiden perusteella. JawaTalli Oy ei ole vastuussa ennalta-arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä, mutta on velvollinen ilmoittamaan näistä asiakkaalle ensi tilassa.
4. Tilaaminen
Kaikki internetin välityksellä www.jawatalli.fi sivustoilta tehdyt tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan mm. tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
5. Tietosuoja
Asiakkaiden tietoja ei automaattisesti tallenneta JawaTalli Oy:n ylläpitämään asiakasrekisteriin. Tietojen tallettaminen tapahtuu vain asiakkaan valitessa tämän mahdollisuuden yhteystietojen täyttämisen yhteydessä. JawaTalli Oy ei luovuta osoitetietoja suoramarkkinointia varten kolmansille osapuolille.
Ostaminen Jawatalli Oy.n verkkokaupasta ei vaadi rekisteröitymistä.
6. Hinnat, takuu ja tuotteet
Jawatalli.fi-verkkokaupan hinnat ovat euroissa (€) ja sisältävät arvonlisäveron (24 %). Tuotteiden takuu määräytyy kilpailu-ja kuluttajaviraston takuuehtojen mukaan. Tuotehintoja ja toimitus- ja asennushintoja päivitetään säännöllisin väliajoin verkkokaupassamme. Varaamme oikeuden myös teknisistä ja inhimillisistä virheistä johtuvien hintojen korjauksiin ja tarkistuksiin. Kaikki tuotteet ovat JawaTalli Oy.n omaisuutta, kunnes ne on kokonaan maksettu. Kunkin tuotteen toimituskulut tai -tavat määräytyvät ostoskorissa. Tilaus voidaan tarvittaessa jakaa useampaan lähetykseen. Jälkitoimitamme tuotteet veloituksetta, pois lukien moottoripyörät, moottoripyörien/mopojen toimituskulut (rahti) ja toimitustavat sovitaan tapauskohtaisesti.
7. Palautusoikeus
Tuote on palautettava viimeistään 14 vuorokauden kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Asiakas vastaa palautukseen liittyvistä kuluista . Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilausta, on asiakkaan ilmoitettava virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos paketti on vioittunut postissa, matkahuollossa tai muussa käytössä olevassa kuljetuksessa on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kyseessä olevalle taholle.